Spotta.

Igår var det internationella kvinnodagen. Jag brukar fira denna dag med att känna mig mer nertryckt än någon annan dag på året.

Iår glömde jag bort dagen. Det är svårt att hålla koll på saker som kvinnodagar på Bali.
Här finns det inga internationalla kvinnodagar. Bara män med äckliga naglar.

De låter naglarna växa till äcklga maskar för att visa att det inte behöver jobba hårt med händerna. Kvinnorna gör det åt dem.

Jag upptäckte att det var kvinnodag på kvällen när vi skulle äta och jag fick tillgång till facebook.
Svenskar spydde galla över ojämstäldhet,

Jag hörde no woman no cry på resurangen.

Jag orkade inte ens spotta, blev bara trött och kollade på masknaglar.




------------------------

När jah blr full brukar jag dampa sönder på oskyldiga män,
säga att de är förtryckare och dränka dem i spott.
För att jag är så jävla arg.

För att det inte finns några oskydliga män.
De har alla masknaglar.





Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0