OWLS.

Jag sitter pa ett internettcafe pa en liten o i indionesien.
Det ar kallt idag, kanske 25 grader och sa regnar det lite.

I brist pa bocker da jag last ut allt kopte jag idag beganade pocketbocker till overpris av en gubbe som skrev priserna pa en minraknare sa jag skulle fatta.
Av nagon anledning har ALLA likadana miniraknare i indionesien.

Det finns tva saker att gora pa dagarna har, spendera pengar pa klader som tagna ur marknadstanden som kommer till den lilla hemstaden tva ganger per ar, eller bada.
Idag gick det inte att bada pa grund av vadret.


Nar vi gick omkring dar och jag borjade fundera pa om det ar snyggt att kopa en bikini som skulle kunna tillhora lilja for ever sa dock en liten butik upp.

Mitt i allt detta pa en bakgata pa denna lilla o har det smallt upp en svenskt design-second-hand-butik.
Klaningar,
Salem Al Fakir i hogtalarna,
UGGLOR.

OVERALLT UGGLOR.


Det var har nagonstans jag fick en sadan langtan till min van Virgiin.


Vi stannade forovrigt i den dar butiken i vad som kandes som timmar.
Jag provade varenda klaning och alla jag tyckte om var jag for tjock for.
Kandes alltsa precis som hemma i en liten stund.

Om man bortser att jag var blot av svett.


To next time , Aloha.


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0