Jag rekomenderar att ni ska se Catfish Virgiin. Den är AWESOME.



NATUR NATUR NATUR

I torsdags var jag ute och sprang på ett av alla de häftiga hipsterställena här i studentstaden.
Eftersom jag inte har någon som helst kontroll när det kommer till alkohol så slutade det naturligtvis inge vidare den här gången heller.
1. Jag pratade lite för mycket med den där killen jag BORDE sluta gå fram till på fyllan (eftersom jag alltid blir nutcase i hans närvaro).
2. Jag sa att bermuda-triangeln och Opium-trinaglen var samma sak.
3. Jag hamnade på Pallermo och blev ännumera dum i huvudet.
4. Jag gick ut dagen efter igen.

Någon sa till mig i fredags att just Uppsalahipsters är de värsta av dem alla.
ÅH vad jag kan hålla med.
Jag är fan helt jävla dum i huvudet när jag dricker.


Så någon snälla, ge mig natur och får.


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0