David Schwimmer & Reindeerspotting & Natur<3?

Biskops rullar fram i sakta mak.
Idag läste jag en text och folk tycker jag är rolig
Mitt novellprojekt har börjat få ett koncept och
jag har valt att döpa det till:

JUGOSLAVIEN
(jag-är-slav-igen)

(är rätt nöjd med den lilla "ordleken")

Jag har drömt konstiga drömmar den senaste tiden.
David Schwimmer bröt sig in i mitt hem och sedan utspelade
sig någon tvisted rape-fantasy... samtidigt som kirsten dunst
satt och grät på en säng.

Idag åt jag middag med dokumentärfilmare
Vi pratade om att se Reiderrspotting på kvällen
och det gjorde vi. (Vi har nämligen ett bio rum
här på skolan.)
Det gjorde vi också, kom nyligen hem därifrån.
Efter filmen satt jag och tre till och pratade om filmen.
Detta inlägg kommer nu inte handla om hur bra den filmen är utan faktumet att jag har en
schoolgirl-crush.
Han heter Gustaf och går på dokumentärfilmslinjen.
Min första tanke när jag såg honom var: Australiensisk turist
Han är lite sådär sportig
Han tränar varje dag och äter som en häst
Han tycker om att vara i naturen
Han har läst matte på lth
Och nu i sommar byggde han och några vänner ett hus på en ö i Dalarna

Något är alltså uppenbart fel... Jag, Virgiiin, är ju som numera är rätt allmänt känd
som en sådär som inte går ihop med naturen, inte heller finner jag detta med träning
speciellt lockande. Samt att matte, jaa det var ju inte min strongsuit direkt ...

Efter filmen frågade han mig och jag ville följa med honom hem, han bor i ett hus en mil ifrån skolan,
och rensa svamp. Jag vågade inte säga ja eftersom att det stod människor runt omkring.
Så här i efterhand ångrar jag mig.

Jag vet inte om det är faktumet att Biskops-Arnö är världens mest asexuella plats eller om jag kanske
blir äldre, en crush har jag iaf eller snarare en sexuell frustration ...

Supper detta tillägnar jag dig, så att om du känner dig nere kan du alltid visuallisera mig när jag försöker
göra "natur-saker" med min nya "man".
Han är hurtig, jag svettas sönder
Han klappar fåren, jag är rädd för att de ska döda mig
Jaa, you get the picture ...
Love you iaf, och glöm inte att naturen kommer aldrig ta din plats.




Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0