Biskops Arnö dag 3 fast det är ju torsdag så dag 4

Tiden står stilla här ute på ön.
Om klockan är 21.00 i stockholm blir det 01.00 i Biskops-tid ...

Det är natur överallt och folk snackar hela tiden om alla fästingar de hittat på sig.
Detta är en stor anledning till att jag nu har dödsångest
En annan är att jag har ont i typ en äggstock, inte så charming maybe, men det är
inget jag riktigt känt mig manad att dela till mina kursare

Har gjort den klassiska grejen med att överdriva lite inför nya människor för att verka cool
vilket bara är ekvivalent med att jag nu tror på mig själv ...

Det är rätt kul här, tillgången till alkohol har gjort det lite mera lättsamt.

Har hittat en hel del att så att säga göra bort sig med. Supper kommer förstå, det gör hon alltid
Det är en av hennes fina kvaliteer, hon låter mig hålla på hit och dit med diverse manliga relationer,
trots att det varje gång är hon som får gå bakom och plocka upp spillrorna.
Biskops Arnö har helt enkelt lärt mig en sak än så länge:
Utan Supper ingen Virgiin.


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0