Nathalie Portman: guide me.


Så GLÖM VAMPYRER, ballerinor är det nya! (det hörde jag av någon halvmesig modetjej på radio).

Så kanske är det mitt undermedvetena som bara vill guida mig in i mainstreamen, men för tillfället TINY DANCER, vilken låt!

Det är varken amerikanskt eller rockigt, men detta MÅSTE vara med på soundtracket för vår road-trip.





Skriv FFS!
Namn: Virgiin

Känns kanske lite väl mycket Almost Famous... Man kan ju inte bygga upp hela sitt liv på andras "grejer"

2011-03-08 @ 21:35:30
Namn: Supper

För övrigt ett tag sedan jag såg den filmen. Dock så såg jag Helens små underverk här om dagen när man ändå är inne på ämnet. Den var fan sämre än vad jag mindes det som.



(FAST, jag vill ändå ha med låten, !)

2011-03-08 @ 22:15:51

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0