Hår.

Vid nyår slog jag till och bestämde mig för att bli hårdnackad feminist.
Hittils har det lätt till att jag haft skog på benen på gymmet och skrämt ett antal kukhuvun till tillståndet "hon är fan inte frisk i huvudet" på x-antal festtillställningar.

Männens reaktion stör mig knappast då det bara visar dem för de osäkra grisar de är.
Håret på benen däremot har jag personligen mått dåligt av. Om det nu var så att jag hade haft normalt med hår hade det väl gått ann, fast pälsen blev helt enkelt för mycket.

Därefter, tack till morsan som vid något tillfälle när jag var mindre gav mig en epilator.
Istället för att bara lämna stubbar av regnskogen drar jag upp rötterna och ger plats åt erosionen, revolutionen och sockerrören.

Det får i alla fall den här kvinnan att känns sig lite gladare om dagarna.



Att lagom till att kortbyxerna åker fram kommer mina ben vara perfekt håriga i lagom dos!

/To next time,

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0