All the crazy

Saker jag för tillfället vill sätta ner mina fingrar i halsen för är följande:

Hipstern, indiesnubben .

Det ända som må vara värre är de som försöker uppnå detta.

Att sitta och diskutera musik tills man lyckas bräcka de andra som då kan
få stämpeln wannabes.

Så fruktansvärt patetiskt.

-Så vet jag att jag ibland kan bli något nära gränsen att vara lite hipsterdömmande ibland.
Fast skillnad i att jag vet om det.
och skäms.

Saker som för tillfället får mig att skriva glada insändare i lokalblaskan:

Stekaren.

Människor som inte skämms ett dugg för att de har pissmycket pengar de kan spendera
precis hur de vill.

-Om jag hade cashen skulle fan jag också vaska.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

/to next time,




Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0