Om att vara pank ...

När man är pank har man inga pengar och detta betyder att man/jag:

¤ Använder tidningspapper som toalettpapper
¤ Äter det tillsynes oätliga i skafferi/kylskåp
¤ Sitter hemma, sitter hemma och sitter hemma
¤ Inte har råd att köpa en ny propp till proppskåpet, så när spisen ska användas får man byta plats på propparna
och då funkar endast spisen. Inte hela spisen utan två plattor samt ingen ugn.

Plus tusentals till grejer som alla redan vet. Så jag ska komma till saken, här har ni ett schysst recept
på fattiglapps-sconesen jag har käkat den senaste veckan.

MJÖL
MARGARIN
SALT
BAKPULVER
VATTEN, (mjölk/fil=exklusiva dyra varor)

En spisplatta, lite bakplåtspapper

blanda allt, gör runda bullar, lägg dem i en stekpanna täckt med bakplåtspapper
låt stå på full värme i 30 min, vänd på bullarna efter halva tiden.

Ät dem gärna varma tillsammans med ett billigt glas kallt vatten ... 

JAG HATAR ATT VARA PANK!!!!

3,76 kr på kortet ...


Skriv FFS!
Namn: en annan

har ju 60lök på kontot. Just saying

2011-08-01 @ 22:09:24

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0