Så jag är.

Det finns få saker som irriterar mig så mycket som riktig svenskhet.


Jag kommer alltid vara tjejen som struntar i att ta av mig skorna när jag går på fest.
Inte för att jag vill irritera (eller inte bryr mig om folks mattor från ikea), inte för att visa hur regelbrytande jag är.

Det är för att jag vill visa för andra att hur jävla banbrytande PK de än säger att de är, hur mycket den än vill slåss mot att SD är med i riksdagen så blir det ändå arga på att jag inte tar av mig skorna.




Skriv FFS!
Namn: Hanna

Heej <3 Skitsnygg blogg :)

händer på valborg? <3



ta gärna en titt på min finfina bloggis HAHHAHAH xDD

2011-04-30 @ 00:53:39
Hemsida: http://hannapyttipannan.blogg.se/

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0