Jag vet.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det mycket röriga inlägg som nu följer, jag behövde bara få ur mig detta och min telfon är död. OCH jag har lyssnat på lite för mycket Filip och Fredrik podcasts idag.


Jag delar in människor i två kategorier.

-Människor som inte tittar på vem vet mest (helt jävla ointressant).

-Människor som tittar på vem vet mest.

Det är människorna som tittar på vem vet mest som är de intressanta i dagsläget.
Nämligen de två typerna som tittar på programmet.
De som tittar, tycker att de är rätt duktiga men trots det ALDRIG skulle söka då de trivs med tanken på att de hemma i soffan alltid är proffs.
Sedan finns det de där som SÖKER till programet.

Jag önskar att jag var i den sistnämda kategorin men det är jag inte. Anledningen är densamma som varför jag  jag fuskade på nutidskrysset som liten.
Jag skulle aldrig klara av skammen av att ha fel ofentligt.

(Hela det här inlägget är egentligen tillängnat min vän Calle som ställde upp i programmet nu i helgen).



Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0