SMSÅNGEST

Jag kom på att jag inte berättat om min Tisdagskväll.

Då jag hade tenta i Måndags och skippade den dåliga tentafesten i någon korridor så gick jag ut med mina kära vänner i Tisdags (det lämpade sig så att de hade tenta då nämligen).

Vi gick alla tre in ganska bra för att spåra.

Jag vaknade vid åtta i min säng fullt påkläd med ytterkläder och skor samt en jävla ångest över sms:en i min mobil.



När jag blir full kan jag tyvärr ha en egenskap att känna mig lite för ensam, vilket nästan alltid blir till en sms terror.
(I Tisdags blev det dessutom en del opassande klängade på armar som jag mår dåligt över).
Så,
Det här går ut till alla där ute som någon gång fått fylle-sms av en lite för full tjej:
Förlåt, jag är en rätt patetisk människa.

To next time, Aloha.

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0