Glee

Jag drömde att Glee fick nobelpriset i natt,
och jag har egentligen ingen att skylla på utom mig själv.


För någon vecka sedan fick jag ett infall att kolla igenom hela första säsongen av Glee.
De första tioavsnitten snabbspolade jag mig igenom musiknumren, då dessa nummer är jävligt psykiskt påfrästande.
På slutet kunde jag dock titta på dem utan att må allt för dåligt, still det är ju inte bra.

Försöker förstå varför amerikaner tycker det här är så jävla fantastiskt bra.






Till de som undrar, ja jag håller på att ladda ner avsnitt ett säsong 2.



Skriv FFS!
Namn: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-22 @ 10:04:01
Hemsida: http://sandraorrebro.blogg.se/
Namn: clown

det är inte okejjj att kolla på glee!!!

2010-09-23 @ 18:33:04
Namn: Supper

Självklart vet jag att det inte är okej att kolla på glee, det går fan på fox.



(sätter ett stort undantag för that's 70s show som ändå var jävligt liberalt till droger).



Jag mår somsagt själv dåligt av att kolla på programet.



2010-09-23 @ 21:42:34

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0