MUSIKSMAK?!

Jag känner mig faktiskt lite elak när jag gör det här. Så redan på förhand. förlåt Clown men jag kunde bara inte låta bli (och tack så mycket för föregående inlägg, KATTER <3).

Eftersom jag nu slösat bort en vecka snart i mellanmjölk hamnade jag mystiskt inne på den fantastiska sidan bilddagboken (en sida som tyvärr man använde lite för mycket på högstadiet). Jag hamnade i alla fall inne på Clown gamla bilddagbok och fann detta:


Skriv FFS!
Namn: clown

Nooooooooo!!!! min mörkaste hemlighet my chemical romance när var det här???

2010-10-14 @ 18:04:50
Namn: VIRGIINN

OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OMG!! OOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!

2010-10-14 @ 18:44:12
Namn: Pelletindra

I love this page.

2011-01-03 @ 18:42:26
Hemsida: http://pelletindra.blog16.com

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0