vem kysste Elin bakom ryggen på Marie?

Förr var det lite av en tradition att jag alltid skrev i bauta lite onykter när jag kom hem från någon fantastisk utekväll i Mellanmjöl. Jag var alltid så deprimerad i de där stunderna, som att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta vägen med allt som fanns inom mig.

Nu tänkte jag föra traditionen vidare på ett dekadent vis.

Det finns ingen nattbuss längre i mitt liv.
Inte häller en varm säng hos Clown att våndas i när hon snarkar.
Ingen kall gång genom skogen
Inget fullt kylskåp eller en megagod omelett.

Idag finns det snöstorm
Falafelmål på Max
För fulla vänner som nu försvann iväg på efterfester med mystiska pojkar.
En lägenhet i centrum
Nationer

Fast den där känslan som fanns, den är kvar.
Nästan som att man känner Hellströms hjärta från 90-talet bara bulta i ens eget.

/To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0