Supper Hammar.

Först skrattade jag åt föregående inlägg, sedan visade jag det för mina Studentstadenvänner som då påpekade men DET är faktiskt likt. Då fick jag ångest och panik, ser jag ut som FILIP HAMMAR!? Efter att i några minuter övervägt följande alternativ:
-Är vi kanske släkt?
-Ska jag ta livet av mig?
-Plastiskoperation nästa?

så slogs jag av en idé.

Om jag nu är lik Filip Hammar så finns det två positiva saker att ha i minnet:

1. Han har en jävligt snygg fru vilket då kanske skulle innebära att mitt utseende skulle kunna locka till sig en jävligt snygg kille!

2. Hans parhäst är som sagt Fredrik Wikingsson (min husgud, den perfekta mannen). Om jag nu påminner i utseende av Filip BORDE det kunna ha en positiv inverkan på Fredrik. Alltså, jag skulle kunna använda detta till min fördel i mitt mål att gifta mig med Fredrik Wikingsson.

psst. finns den tredje att jag skulle kunna ljuga ihop en historia att vi är släkt och att jag då får en del status på tex. festival och fester.

To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0