mammor

Idag är clown och hälsar på sin mamma och lillebror i staden lagom. Alla verkar ha fullt upp med allt annat än att umgås med mig.

Så nu tänkte jag köra lite (snällt) trashtalk.

Min mammas två favorit meningar är

"Vill ni ha lite russiner"
(hände mest när jag var lite yngre och hade kompisar på besök)

"Donde esta el VAGN?"
("Vart är vagnen?" på spanska eller snarare "vart är" och sen nåt oförståeligt för en spañor. Hon har alltså döpt sin lilla dragväska som hon har med sig ÖVERALLT!)



så fort hon ska vara med på kort sätter hon fötterna i någon form av balettposition. Hennes pose passar inte riktigt i alla situationer...

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0