Kris.

Jag har tröttnat på tonårslivet.
Det tilltalar mig inte alls för tillfället (kanske är detta en illusion jag fått eftersom jag fyllt 20).

Jag vill inte:
  • -Ligga med människor jag inte orkar prata med dagen efter
  • -Dricka mig full på någon hemmafest och diskutera musik
  • -Spy
  • -Tjuvröka på en bakgård
  • -Sova till klockan tre på dagen
  • -Handla kläder och sprit för alla mina pengar
  • -Använda smink
  • -Drömma om någon vacker framtid

Jag vill:
  • -Skaffa något slags husdjur
  • -Ha ett fast jobb som skulle kunna kännas helt ok.
  • -Laga middagar för mina vänner
  • -Gå omkring i bekväma mjukiskläder, JÄMT
  • -Läsa böcker
  • -Åka på spabehandling i Tallin

(det här kommer födmodligen ändra sig inom fem sekunder).





Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0