Bitterfitta.

Supper: Viljestark jordnötssmörsälskare som älskar Jane Austen men tror att kärleken är död.

Det här var beskrivningen av mig i det första inlägget som skrevs på bauta. Det var en lucianatt i min källare tillsammans med de mest fantastiska människor. Det har hänt så mycket sedan den där natten 2007. Tyvärr är det inget som hänt som gjort att jag ändrat osikt i något i överstående text.

Kärlek är något som finns i Jane Austens romaner och i vackra filmer om Paris, men dess riktiga existens är för mig lika främmande som tanken på gud.


Skriv FFS!
Namn: nea

Godmorgon vad gör du :)

2010-03-08 @ 09:55:24
Hemsida: http://elyoussoufi.blogg.se/
Namn: Supper

dör

2010-03-09 @ 10:33:44

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0