Onsdag, Pubrunda

Jag har ingen kontroll när jag dricker, detta är ett faktum.


Problemet ligger i att min kropp är jävligt oregelbunden i sitt sätt att hantera alkohol. Det finns kvällar jag kan dricka hinkvis och endå aldrig nå någon topp. Så finns det kvällar då jag inte alls behöver dricka mycket för att tippa över kanten.

I onsdags tippade jag över totalt. Kanske var det den kolosala peppen i mitt huvud, kanske var det faktumet att jag inte ätit på hela dagen, kanske var det de faktum att jag drack för mycket, kanske var det helt enkelt ÖDET, eller att jag inte druckit alkohol på sådär två veckor.

Skit samma, jag hade jävligt kul när jag snubblade runt på studentstadens gator.

To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0