On the floor, and she dances like she never danced before.

En av de fantastiska sakerna med studentstaden är de grymma förbindelserna med huvustaden via tåg, just nu så funkar det inte riktigt som det ska, man kan ju tycka att man i Sverige borde vara förberedd på lite snö? (Jag tänker rösta på miljöpartiet BARA för att de tycker om järnväg) I lördags tog det mig tre och en halv timme att ta mig till huvustaden!! (det tog mig fem timmar att ta mig hem idag).

Lördagen började med att jag mötte upp Clown och Virgiin på något mystiskt fjortishak där ölen var billig och inredningen billigare. Efter att blivit tipsy på en öl och lite snus begav vi oss ner i underjorden.


Vi tog oss mot ett jävligt fancy hotell (då IN BLOOM skulle spela där), Jag kan inte säga att vi kände oss hemma. Men som de kameljonter vi är anpasade vi oss på detta vis

Clown beställde in en flaska vin (och tömde där sitt konto för denna månad)
Supper smuttade på Cosmos (då miljön bara skrek SAC)
Virgiin drog en gratis fylla (snodde slattar från allt och alla)





Efter att bandet spelat blev det dansgolv och vi gjorde vad man alltid borde göra när man är på finhotell, försöka bli utslängda. Vi dansade helt enkelt med heart and soul medans andra bara vevade på armen.

Det hela når sin peak när vi upptäcker att Kim och Marcus (Jonas Bane och va fan han andra nu heter) är där (för obildade människor är de skådisar från Svts såpa andra avenyn). Vid en rökpause kommer Kim fram till Clown och frågar efter tändare vilket hon givetvist lånar ut (historien berättar även något om att Kim slickade på denna tändare).


To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0