Kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen.

Idag var sista dagen på Suppers dekadenta nollning i studentstaden. Det hela avslutade med en gasque som gör att mitt huvud fortfarande snurrar...


Bra saker med qasque

1. Man super så sjukligt mycket
2. Ingen kan snappisvisorna
3. Att sjunga med till Håkan låtar och låta själen få leva lite!
4. Att man super ännumera!!

För att fira alltihopa på ett fantastiskt vis så fick jag även en forna klasskamrat till några i Butagänget att ställa upp på ett riktigt bautakort!!

Vi kan kalla henne Scrubs (JD)




(nu tänker jag tjuvröka genom fönstret i mitt lilla rum!


To next time, Aloha!!

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0