Finbesök

Jag hade finbesök här hemma i mitt lilla studentrum av ingen mindre än Clown. Sånt gillas grovt, (det är nämligen sämst att inte bo i samma stad som sina kära bautavänner). Clown och Supper har stora planer på G, bland annat så planerades födelsedags firande i Mellanmjölk som fan kommer slå kollektivet förra året! Andra planer innehåller Juicys adress i Östblocket. Mer om det vid ett senare tillfälle.



Clown ville även att jag skulle rätta mig om föregående inlägg då det vi åt inte var cocopops utan nestlé (då dessa var 50 öre billigare på ICA, så är det helt enkelt när man är student). Vi älskar dem båda, chokladflingor som chokladflingor...


To next time, Aloha!

Skriv FFS!
Namn: clown

naaw tack för rättelsen, hahah

2010-02-10 @ 23:34:07

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0