Tequila baby,

Imorgon ska vi ha drinkkväll i min och min rummis lägenhet, min rummis kan vi nog kalla Mac, detta just egentligen bara för att hon alltid får virus på sin dator.

Nej , den är precis lika ologisk som den känns.

Iaf vi ska ha dinkförfest vilket går ut på att alla ska ta med sig sprit av valfri sort och något att blanda skiten med till en drink.

Själv har jag tänkt gå tillbaka till rötterna och drar den vi alltid gjorde på den tiden då vi alltid gjorde äckliga drinkar (eller det var mest jag som tog morsans drinkblandning och drog det med billig importvodka).

MARGARITA,  (det blir även en liten förpepp på den USAresa som Virgiin och jag planerar in att göra om 1,5 år).


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0