Känn ingen jävla sorg.

way out west och Göteborg var fantastiskt, från M.I.A till Håkan Hellström, Öl, regn, lera, spårvagnar och sönderrökta halsar har ALLT ALLT varit underbart.



Så Supper sitter nu i denna stund och mår lite dåligt att hon aldrig flyttade till Göteborg som var hennes dröm så länge, att hon nu bor i Studentstaden.


Men så kan jag titta upp, för i den lilla lägenheten på St Eriksplan som tillhör Clown är väggarna fulla av bilder, foton och minnen av allt de underbara mina vänner och jag har hittar på tillsammans.


Så hur mycket jag än tänker att Sveriges framsida är en av de mysigaste städerna jag besökt så ligger ändå studentstaden 40 minuter bort från Clown och Virgiin, det är svårt att slå den kombon.

To next time, (då ska jag inte vara så blödig).


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0