Gordon Hayward

Ett inslag som inte är så vanligt på bauta är sport. Jag tänkte ändra på det, iaf lite.
Igår satt jag och kollade på Collage finalen i basket (en sport som är helt fantastiskt). Det var Duke mot Butler och en riktigt bra jämn match som Duke vann tillslut (slutet var så jobbigt att titta på att jag blunda).

Så till något helt annat med matchen Butlers stjärna Gordon Hayward, han såg så totalt oatletisk ut att det var hur gulligt som helst (sinnesjuk spelglädje). Han fick mig att få den där fantasiska känslan av sista dagen på cup.
En varm hall full av människor
Nervositet
ljudet av studs, visselpippor och skor mot gummigolv
Nät.
Glädje
Sorg
Basket.


To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0