Supper uppdaterar om sitt liv.

Jag lever för tillfället ett dubbelliv som gör mig smått galen, allt jag vill för tillfället är att få en LÄGENHET! JAG ORKAR INTE PENDLA!


I alla fall om någon av er missat, jag går numera på en utbildning som är fem år i studenternas stad, den är naturig och absolut inte min grej och ger en massor med pengar när man är färdigutbildad. Jag har gått en och en halv vecka och har nu börjat smida planer på att nästa termin börja plugga något annat flummigt som får mig att känna mig kreddigt kulturtantig.

Det värsta är i alla fall det idiotiska sociala spelat man måste genomlida här nu i början men nollningar och hittandet av anda människor man kan ty sig till för att inte känna sig totalt mobbad och ensam. Jag har hittat min lilla flock nu, den består av fyra andra individer i vilka jag känner en rätt stor trygghet nu efter dessa dagar, har även börjat att fläta ett nätverk genom dessa till andra närliggande indivder.

Jag har bestämt mig för att börja gilla en kille i studentstaden, han är från norrland och jag kallar honom Dickan (efter han i Tjenare Kungen), vi har pratat en gång då han nämde att det skulle vara mysigt att bo under ett träd.

To next time, Aloha


BILDEXTRA FRÅN NÄR VIRGIIN OCH JAG VAR I MIN NU ANDRA HEMSTAD:


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0