Virgiiiin ÄLSKAR....... KOMIK eller OBEHAG?!

Detta är bland det roligaste jag sett i hela mitt liv, och nu vill jag inte skryta men jag har ett ganska crazy liv. Jag kan dock inte säga att det är roligt i den benämningen att roligt är något man skrattar till. Detta är något så mycket mer, det är tragiskt, risigt och bara hemskt = sann komik?




Skriv FFS!
Namn: Supper

HAHAHHA, JAG DÖÖÖR!!

2009-05-05 @ 18:31:54
Namn: Anonym

den återkommande frågan är: varför?



varför gör han det här mot sig själv och varför ser jag på det och vem är mer patetisk? jag som ser eller han som gör?

2009-05-05 @ 19:41:11
Namn: KILLER

ÅÅH DU MÅSTE SE FILM FÜR ALLE! HAHAHA DEN ÄR BÄST!

2009-05-05 @ 20:58:25

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0