Dag 4 när det andra är i Paris.

Valborg firade bauta med en förhandsvisning av bautafilmen, dans, cigaretter, fest, fest och efterfest.

Kvällen började hos Loco där det var grill och mysigt, för Supper  (med mig var även mushroom, som har lovat att börja blogga med oss igen under det nya namnet Juicy) drogs det vidare på fest och efterfest, Virgiin drog och skatade och Crazy Cupcake skickade ett sms klockan tre på morgonen där hon informarad mig om att nu tänkte hon sova.

 här är lite bilder ifrån kvällen...








Jag kom på mig flera gånger med att börja skriva sms till Clown och fråga vad hon var någonstans.

Skriv FFS!
Namn: clown

Jag är hemma!och jag vill också se filmen!

2009-05-01 @ 21:53:53
Namn: Supper

Självfallet ska du se filmen!!

Oh lycklig att du är tillbaka (lite olycklig för att du blivit sjuk)!

2009-05-01 @ 22:37:57
Namn: Juicy

Och vi måste fan festa oftare med varandra för juicy is back in the game. jag kommer inte ens ihåg att jag ville byta till det haha

2009-05-03 @ 22:59:28

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0