Supper spyr på...Nicolas Cage

Mitt hår luktar barnängen och det regnar ute. Det låter så romantiskt på något sett lite små mysigt, men det är det inte (för framför mig ligger en hel trave med fysikböcker).

Igår kollade jag på kapten corellis mondolin, det var några totalt bortkastade timmar av mitt liv...

Supper spyr på NICOLAS CAGE!



här är lite filmer han varit med i:
National treasure
national treasure 2!!!
kapten corellis mandolin
Face/off (riktig action där han byter ansikte med john travolta, vem är egentligen värst av dem två?)
The Rock

En anna grej var att jag i hela mitt jävla liv blandat ihop honom med Kevin Costner, de är ju förfan skitlika!! VARFÖR HA TVÅ AV DETTA AVSKUM!?


han heter egentligen inte ens CAGE i efternamn, nej idioten bytte namn han heter egentligen Coppola men har sagt att han bytte namn för att bygga sin egen karriär (hans farbror är Francis Ford Coppola ni vet geniet som gjorde gudfadern?). Jag tror dock att Francis BAD Cage att byta namn då han itne ville bli ihop kopplad med idioten.


Han är nog ingen brainiac då han hoppade av highschool

Han har döpt sin son till Kal-El (efter Stålmannen, ÖHHH!?!) VAD I HELVETE HYYYPRIIIIIS!!!!

To next time, Aloha

Skriv FFS!
Namn: Virgiiiin

Kevin<3<3<3

2009-05-05 @ 17:05:27
Namn: Fladerfe

okej, dissa costner och vad han nu heter.. men gå fan inte på travolta (pulp fiction) eller stålmannen i din ilskna yra!

2009-05-05 @ 19:37:46

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0