Viva la Diva

"Killarna vill ha henne, tjejerna vill va henne" Det brukar vara en vanlig beskrivning av mig, både vad andra säger och även vad jag själv brukar säga. Juicy har vässat ner naglarna ett par milimeter för att kunna pricka tangenterna och förgylla denna blogg med sin tid. Nu har jag blivit ombedd flera gånger att börja blogga här, upptagen som jag är har jag tackat nej gång på gång. Inte konstigt att de tjatar det förstår jag ju, jag är inte bara vacker på utsidan, jag har även ett stort hjärta. Så därför kommer nu er efterlängtade Juicy-debut.

Vet att ni älskar mig

xoxo, Juicy

Jag och några få av mina män hälsar

Skriv FFS!
Namn: Supper

Mitt hjärta blöder av lycka!! :D:D

2009-05-04 @ 11:08:24

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0