"Säg till alla att jag äter sallad...":

Låt mig introducera:
"Säg till alla att jag äter sallad"

Här kommer ni finna allt mellan himmeljord, det enda kriteriet för att ligga här är
helt enkelt att det är för bra för att inte göra det!!!
   Vi börjar allt med ett citat som kommit att bli legendariskt. Jag behöver nog inte
skriva vems det är, det kan ni nog lista ut själv... Enjoy

- "Jag är ett relativt hett ämne inom blogg-världen. Jag har lärt mig att hantera
skvallerpressarna på ett lugnt och harmoniskt vis. Så länge jag vet vem jag
själv är så är det lugnt. Men kan ju ta och klargöra för dig/er att jag inte är ngn
jävla stekare/brat. Jag jobbar hårt för mina pengar, och lever inte på andra.
Blåst får ni kalla mig hur mkt ni vill. Skiter it."

Skriv FFS!
Namn: clown

HAHA!

2009-05-06 @ 09:08:26
Namn: Fladerfe

HAHAHHAH!

2009-05-07 @ 08:44:29

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0