När Gud pissar dig i ansiktet

Saker kan gå helt sjukt bra, saker kan gå helt åt helvete...
Igår var det ett rent helvete, det kan min lilla stortå insistera med.
Jag och Supper var påväg ut, jag råkar på någon jävla vänster att
sparka rätt in i en vägg, och vips så var tån demolerad... Jag vill
understryka att det inte var av ilska som jag sparkade in i väggen
,
det var en olycka...

Så nu väntar ett läkarbesök om en timme för att sedan åka och röntga den jäveln,
och har ni tänkt på att detta sker ju lagom till studenten...

Som sagt är livet ibland bara en gudabenådad goldenshower


Skriv FFS!
Namn: Fladerfe

hahah, glöm inte trynets vackra hemfärd ;)

2009-05-08 @ 14:31:48
Namn: crazy

naw gumman :( <3

2009-05-08 @ 16:49:10

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0