GRINTAN.

Jag tänker dra gränsen här. Efter gränser så finns det kvar men de är inte i centrum. Jag tycker nämligen om Centrum så de får boxas där ute i förorten istället , så får folk tycka vad de vill om att jag gör så, men så gör jag. Jag tar väl bussen ut när det behövs.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har en mapp på min dator som heter något jävligt opassande i dagens situation. men jag tänker i alla fall säga det, den heter Kärlek och det är jävligt mycket bilder på den här snubben, sån är jag.

Skriv FFS!
Namn: Anonym

Haha jag hade en crush på Rupert Grint när jag var yngre :P Han är så söt! :D

2009-06-01 @ 10:10:15
Hemsida: http://givvi.blogspot.com
Namn: Supper

Oh ja visst är han? :D:D hihih

2009-06-01 @ 10:54:24

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0