4 mil på cykel men är det fest så är det.

I lördags gjorde jag något otroligt roligt.
Jag (läs Supper), Magic och L cyklade ut på landet med en dålig karta ifrån eniro och ett glatt humör.
Vi cyklade och vi cyklade, vi cyklade lite fel och så cyklade vi lite till. Vi kom till slut fram till en mysig sommarstuga full av folk.
Jag söp bort partykameran och vi hade det urtrevligt.

Underkvällen filmade jag dock en del, och ja jag säger here is the magic people L och and here is another people from our class. Jävlar vad min engelska SUGER HÄR! men det bjuder jag på en dag som denna. (Jag var rätt packad också, det är alltid en dålig ursäkt man kan använda).



 

Skriv FFS!
Namn: Fladerfe

2009-05-11 @ 22:25:35
Namn: Fladerfe

HAHAHHAHAHAHHAHAHA!! WE'RE AT A PARTY!!!!

2009-05-11 @ 22:26:29
Namn: Supper

vad ska jag säga, det är bra att vara övertydlig.

2009-05-11 @ 22:31:33

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0