Wish me luck...

Bauta har mognat, vilket betyder ; inget fylle eller kärlekssnack. Allt ska vara väldigt seriöst och vuxet.  Det är nästan så att jag knappt vågar skriva längre? För jag känner mig så långt ifrån vuxen jag kan komma. Allt dethär med framtiden gör mig så himla osäker. Jag önskar ibland att jag var liten och bara kunde krypa upp i någons famn. Men i min ålder ska man ta lite mer ansvar. Här är en lista på ansvarsfulla saker jag ska göra den närmaste veckan:

  • PLUGGA  (Kemi, Hälsopedagogik och HÖGSKOLEPROVET)
  • SÖKA JOBB (måste verkligen hitta ett jag är pank som en åsna)
  • UMGÅS PÅ ETT VUXT SÄTT(ingen sprit)
  • STÄDA(mitt rum ser ut som en sopptipp)
  • TA HEM ALLT SKIT JAG HAR I SKÅPET! (burkar från när jag och Virgin bakade till engelskan, för 2 månader sen!?)
Ehum en tanke bara , med tanke på vår nya policy så lär vi väl byta underrubrik!?

Skriv FFS!
Namn: Supper

men oh jag älskar våran underrubrik, nej inte bort med den!! (plus vi kommer säkert inte orka vara seriösa speciellt länge;:p)

2009-03-23 @ 22:28:02
Namn: clown

hahah okejj bra inställning :P

2009-03-24 @ 13:22:32

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0