SUPPER LOVORD.

Supper sitter på sitt rum och funderar.
När jag gick från bussen och tog min sista cigg i ett packet jag köpte i torsags och kände kölden. När jag inte ens kände doften av min spya längre (som nu gett mig smeknamnet pukie), när jag kände att "den här staden drar ner mig till botten..." kände att jag aldrig kommer uppleva kärlek kom det till mig på riktigt det som jag tänkt på ett tag nu. Jag ska sluta med allt.

Inge mer alkohol för supper på minst en månad (sätter den vackra vita månadens start nu) inge mer cigg på en månad inget mer fyllesvin inge mer fylleånget och inge mer socker på min månad.
Supper kommer må så mycket bättre efter det här...

Nu lovar jag er. En månad av skola och simning startar nu!!


To next time, Aloha

Skriv FFS!
Namn: Virgiiin

Jag känner det samma!!! Vi slutar med allt, och framförallt ska jag sluta med kärlek, den äcklar mig!!!

2009-03-22 @ 03:29:25

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0