Helldre gröt tillsammans

Kollektivet är över. Det har varit en emotionell rollercoaster. Jag mår väldigt bra just nu, trots att det är tråkigt att få lämna sina dåvarande realitet och att återgå till den nuvarande, har det varit ett nirvana. Jag vill balsameras i kollektivet och att det ska resas en pyramid ovanför så att andra kan komma och förundras över allt som åstakommits där.


Alla flickor har under sina tidiga tonårsår varit inne på Ted Gärdestad. Igår återgick jag tillbaka till honom.
Jag minns hur jag som 10åring älskade denna man, och uppenbarligen har inte den kärleken dött ut.

Skriv FFS!
Namn: Supper

Oh Teddan var på kemilabben idag!

2009-03-02 @ 22:41:50
Namn: Linn

Ja alltså, är det en slump? coolt! eller så existerar han i våra medvetanden mer än vi tror.

2009-03-03 @ 13:04:56
Namn: Little

nej men herre min je! Linn - det heter ju inte jag.

2009-03-03 @ 13:06:22

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0