Fredagsångest.

Det är fredag. På fredagar ska man vara pepp.
Man ska sms:a sina vänner över 20 om alkohol,
man ska sminka sig i någon timme,
man ska ha ångest över kläder i någon timme,  sedan byta fem gånger till.
Man ska fyllas av förhoppningar om att HAN kommer vara där ikväll, HAN kommer titta på dig, HAN kommer att dansa och kanske kanske kanske det här är kvällen då man äntligen får den där kyssen.

Jag är inget av det där. Min lugg är flottig, alkoholen existerar inte och jag har faktist lite ont i huvudet. Egentligen vill jag bara ligga i min säng, läsa någon bok, dricka te och lyssna på regina spektor.


Man behöver inte alltid peppasönder. Det är väl det som är att bli vuxen antar jag.

To next time, Aloha

Skriv FFS!
Namn: clown

känner mig träffad och hemskt barnslig

2009-03-14 @ 17:55:02
Namn: Supper

Haha, vadå barnslig! NEJ det tycker jag inte du ska känna dig!!!

2009-03-15 @ 02:04:31

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0