D.A.N.C.E

Supper är svag och ska jag vara ärlig tror jag inte hennes hjärna fungerar riktigt som den ska.

Jag var opeppad som fan, sen blev jag peppad, två sekunder senare opepp, så fortsatte det, jag bestämde mig för att följa med ut, de andra blev opepp. Hade nu ställt in mig på att NU SKA JAG. Lyckades komma in på klubben, dansade (jag hatar att dansa vet inte varför jag alltid intalar mig själv att jag tycker det är roligt. Det är det inte, och jag är inge bra på det, den där klubben har ingen bra musik heller),blev trött som fan, opepp. Fick skjuss hem skönt. Kände mig trött men endå lite stolt.

Jag brände 120kr på att dansa.

To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0