Clown gillar...BLÅBÄR!

Jag tänkte kontra suppers spy på inlägg som förövrigt är jäkligt bra (mer sånna åt folket!) med dessa Clown gillar inlägg:

Jag har kommit fram till att blåbär är det bästa jag vet, det är liksom jäkligt gott samtidigt som allt får en sån fin färg.
Dessutom blir man fett blå i munnen framförallt i tungan, det ser ungefär ut som att man tuggat på en bläckpenna som gått sönder i munnen.



En annan skithärlig sak är ett badskumm jag har med lukt av gissa vad jo blåbär!? och inte nog med den härliga aromen badskummet bli också  svagt lila. Nu skall jag sluta störa er med min blåbärsorgie och ta ett långt varmt lila blad.

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0