Vad gör Virgiiiin vid midnatt?!

Ikväll är det varmt som fan, och det blir inte bättre med datorn, i knäet, som alstrar lite för mycket värme.
Sitter och funderar på vad jag ska skriva, något måste jag ju skriva. Detta ska nämligen bli min nya grej. Att skriva ett inlägg om dagen mitt i natten. Jag tror ta med satan att det är då jag är som mest sane, men det hör egentligen inte
hit, jag skriver det bara för att fylla ut ett stycke som förmodligen kommer andas ganska tomt.

Jag mår jävligt bra just nu. Tänker på faktumet att jag sade: -"annars blir jag obehagligt ledsen" idag och tanken om att kanske börja använda opassande adjektiv mer ofta slår mig. Tittar upp på mig ryska poster jag har ovanför sängen,
min poster som jag tycker så mycket om, ett ansikte och lite ryska tecken. Bredvid har jag två av mina käraste och kanske mest creddiga ägodelar, mina två Pink Floyd LP-skivor, varav en är The Piper at the Gates of Dawn.  Den köpte jag i Camden och jag minns vilket moln jag levde på resten av dagen, helt underbart. Lite samma moln går jag runt på för tillfället, jag är nöjd helt enkelt, jaa eller om man bortser från några saker som måste få rätsida (men det skiter jag i just nu!). Att vara nöjd är rätt underskattat, kanske inte fullt så underskattat som att kissa men på god väg.
Aja, vet inte om ni kan make some sens utifrån detta, själv ska jag nu ta en promenad i den sköna kvällskylan.

Godnatt & ses om 24
Virgiiiin

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0