Att bara ha festen kvar...

...är verkligen roligt. Idag var som sagt den efterlängtade Utklädnadsshowen. Min Virgiin, Loco, Clown, Crazycupcake och Littles klass var som sagt Candy Shop. Magic, Juicy och Killers klass var dammråttor (sjukligt söta!). Spicy(va hon nu tagit vägen på bauta)s klass var Anstalt, de vann (deras danns va otroligt synkad). Jag lever på drömmen att våran klass blev diskad för för mycket våld.

Ikväll var det förfest hos Little, vi drack och gjorde spellistor till vagnen.

Sen blev det klubbar, två stycken faktist. Först vårat stammisställe där det kostar 40kr att gå in och är happy hour till 12. Vi prövade mjölkdrinkar ikväll.

BÄST: White Russian (smakar som Oboy, fast med lite kaffe och sprit som Little så vackert uttryckte det).

STRANDEN: Pina Colada, för JAG ÄLSKAR KOKOS!!

NONO: Rosa Pantern (är egentligen god som stryk men efter att fula tjocka äckel på färrjan 2 listade denna som deras favoritdrink så går den helt enkelt inte att dricka).


Sen for vi till en anna klubb svettades, dansade och sjöng med i texterna till gyllenetider och guns and roses.


to next time, Aloha.

Skriv FFS!
Namn: clown

NEJ NEJ piña colada är bläää rosa pantern är sjukt mycket godare, men jag måste hålla med om att white russian helt klart är etta :)

2009-06-04 @ 08:54:52

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0