ÅNGEST

Om en vecka kommer jag sitta här och ha ett helt annat liv en vad jag har idag. På fredag tar bauta crew studenten. Jag har längtat efter den dagen så länge jag kan minas. Jag kan inte tröttna på att skrika att vi verkligen bara har festen kvar, och det finns de som har flera 100 dagar kvar. Jag har fem skoldagar. FEM STYCKEN. Det är fyra dagar med gratis äcklig skolmat som är kvar, det är inga lektioner kvar, inga fysikprov. Jag saknar allt redan nu, innan det ens är helt över. Allt känns jävligt bittersweet och när det är över nu dunkar på vagnen vet jag att tårarna kommer rinna som in i helvete på mig.

To next time, Aloha

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0