Veckans 20åring

I lokaltidningen där vi bor har det något som heter veckans 20åring, som ni förstår så är det en sida med en stor bild på en person som fyller 20 den veckan från våran stad. Sedan är det lite snabba frågor som personen i fråga svarat på. Vi brukar driva rätt hårt med den här sidan, mest därför att personerna som är med på den här sidan alltid svara precis likadant och lever sånna där liv som vi ABSOLUT inte vill. Man ser helt enkelt ner jävligt hårt på de där idioterna som är med. Idag så gjorde Clown och jag iordning lite svar på de där frågorna på precis det där viset som vi hatar. Om våra liv ser ut så här när vi är 20 kommer vi först skicka in skiten till tidiningen och sedan ta våra liv.

Clown:
Bor: I en lägenhet på ****(skabbit område i utkanten av våran stad som vi skulle kunna kalla vårat tensta) tillsammans med min pojkvän som pluggar på högskolan i stan (Datateknik)
Bästa dagen i mitt liv: När jag träffade min pojkvän
Jobb: Telefonfäörsäljare på Eniro
Hur ska du fira din stora dag? Först med familjen och sen på kvällen med pojkvännen och lite kompisar med utgång förmodligen på Pluto.
Om tio år: Kanske flyttar närmare stan till en villa, sambo med pojkvännen vi kanske har gift oss och har barn.
Drömresan: Nya Zeeland, det verkar coolt och jag har aldrig varit där.
Det bästa med att fylla 20: Man kan gå till systemet
Motto: Ta dagen som den kommer
Hälsa: Till min kära hund som dog fär 2 år sedan

Supper:
Bor: I en lägenhet på ***(en stadsdel där det i princip bara finns ettor och ALLA som flyttar hemmifrån i våran stad bor när de är runt 20) med min katt.
Civilstatus: Pojkvän (som gick i min högstadieklass) som jobbar på ett stort lager
Bästa dagen i mitt liv: STUDENTEN!
Jobb: McDonalds
Hur ska du fira din stora dag? Först förfest hemma i lägenheten med pojkvännen och kompisar, sedan utgång till förmodligen pluto.
Om tio år: Har jag kanske flyttat till Stockholm, annars så bor jag nog i en villa på ***(det stösta bostadsområdet i staden där ALLA med småbarn bor i princip), kanske förlovad med min pojkvän.
Drömresan: Australien, har alltid viljat lära mig surfa
Det bästa med att fylla 20: Systemet
Motto: Se livet från den ljusa sidan.
Hälsa: Till min lillebror att ta vara på gymnasietiden, det är de tre bästa åren i ditt liv!

Det viktigaste och kanske mest idiotiska frågan som kommer är alltid Något du vill säga till läsaren. Där svara de ed 99procents säkerhet alltid, det här var kul!

To next time, Aloha!

Skriv FFS!
Namn: Magic

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! själv så drömmer jag om att börja jobba som bartender på mallorca :)

2009-07-21 @ 12:18:50
Namn: Killer

Haha! Fenomenalt! Bautabloggen ar bast!!

2009-07-27 @ 14:30:38
Namn: Supper

Vi har nog våra stunder! :D

2009-07-31 @ 01:31:48

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0