säg sushi på pitchers!

Crepekvällen där de hade dukat upp en fransk buffé slutade med att bland andra crazy, supper , jag gick ut. Eftersom det var 25 på de flesta krogarna så hamnade vi på en ganska tattig. Men vi hade kul för det, musiken var verkligen skitrolig att dansa till, bara en massa klassiker. När vin skulle gå till donken råkade vi vara på fel plats vid fel tillfälle så Crazy blev slagen och kallad hora för att hon stod i vägen. Tråkigt slut på en fin kväll.

Vid fyra tiden, när jag kom hem och hade lagt mig ringer Virgin och Vajayjay mig. De spelar hög musik och mobbar mig för mitt uttal. Visst har jag bra härliga vänner.


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0