HPandHBP

jag är i ett stort jävla lyckorus (kommer nog vara i några dagar)!! SÅ SJUKT OHHH!

Skriv FFS!
Namn: Anonym

Alltså, de där filmerna har förstört böckerna. Jag förstår inte att JK tillåter dem att ens fortsätta med dem, de har ändrat historien, tagit bort viktig information, ändrat karaktärer och allmänt spottat på världens bästa bok. Daniel Radcliff aka. Harry Pothead kan gå och ta sig i aschlet. Med Rupert och junkien Emma Watson.

2009-07-16 @ 14:13:16
Namn: clown

fanny? :P

2009-07-16 @ 14:24:08
Namn: Supper

Jag var sådär i början, men numera ser jag Harry Potter böckerna och filmerna som två olika saker, det kan aldrig bli som böckerna men det kan bli något annat som går att uppskatta. Dessutom tyckte jag det gjort ett bra jobb i denna med att fånga känslan i boken mer än att försöka få med allt ordagrant.

2009-07-16 @ 19:35:55

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0