Hotness

Mitt arbete fick idag en ny vändning, en ny... meningsfullhet, som lyder följande:

Vi hade slut på växel i kassan, och jag blev tvungen att springa ned till cafeet och växla pengar. När jag med småspringande steg tar mig ned för trappan, då ser jag hur killen bakom bardisken på cafeet vänder på sig
och jag kände hur tiden stod stilla i några sekunder, jag känner hur jag blir lite nervös. Efter en snabb introduktion växlar han mina pengar, jag står kvar och snackar lite, vi sklijs åt med orden, -"det är bara att komma förbi igen om du behöver växla pengar eller om du har rast eller något". Vad som nu skett är att han då och då kommit upp för att växla en tia och jag skuttar ned i extas för att kanske växla en 50öring. Detta har verkligen gjort min dag för att det på någon vänster inte känns speciellt svensk, fråga mig inte varför, men jag gillar det!


Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0