crêpes

Ikväll är vi bjudna på crêpes hos magic, se franska temat är ganska givet eftersom hon och Little lämnar oss för la France. Vi kommer sakna dem och de kommer alltid vara med i "bautagänget". Det kommer iallafall massa olika folk, Virgin kommer hit från huvudstaden bara för att närvara på spektaklet, Så jag hoppas på en riktig trevlig kväll.

Jag var ute igår och vad jag minns så skrev jag två fylle sms.

Den ena löd såhär:

"White Russian"

och den andra

"Omg, jag träffade enköpingskillen från pitchers och stockholm"

(Jag minns att jag vid de andra smst hade varit väldigt stolt att jag mindes från vilken stad snubben kom ifrån)

Skriv FFS!

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0