Wrong identity



På grund av avundsjuka publicerade Supper  en falsk bild. My name is Crazycupcake, not frothing-upcupcake! Men du är förlåten, förstår att du vill vara lika crazy.

Liten presentation av mig får komma en annan gång, för nu ska jag dreggla över Johan Bane.
Har alla våra kära bloggläsare tur kommer även jag att bidra lite med någon liten tanke någon gång, men jag vågar inte lova för mycket.

crazy kisses / Crazycupcake


Skriv FFS!
Namn: Anonym

det var du som sa "grrröööööön"

2009-01-13 @ 22:39:44
Namn: Anonym

VA!? asså jag blir helt förrvirrad, säger ju att jag har alzamiers. jag kommmmmmmer inte ihåg

2009-01-13 @ 23:06:05
Namn: clown

Nej det var ju jag!!! dissar du min idé crazy. Du komemr för all framtiod ändå vara grön för mig :P

2009-01-14 @ 10:33:46

Uttryck dina känslor:

Namn:
Jag finns föraltid

Mail: (bara Crew som ser, lugn vi mailbombar nästan aldrig)

Tillhåll:

Känslor:

Trackback
RSS 2.0